Cart is empty
0

Shoppingbag

vare(r) - 0,00 kr
Opret konto Log ind

Reklamationer og returnering af varer

- Jeg vil gerne bytte min vare til en anden størrelse eller en anden vare. Hvad gør jeg?

Ønsker du at bytte din vare til en anden størrelse eller en anden vare, skal du udskrive og udfylde vores ombytningsskema. Du skriver i den øverste boks, hvilket varenummer og størrelse du sender retur og i boksen under, skriver du hvilket varenummer og størrelse du ønsker. Denne seddel vedlægger du varen, når den sendes retur. Husk at skrive dit ordrenummer på sedlen, så vi kan finde frem til dig i vores system. Vi betaler fragten for pakken, som sendes retur til dig med din ombyttede vare. Fragten for pakken som du sender til os, bliver ikke refunderet.

- Hvad gør jeg, hvis jeg fortryder mit køb?

Fortryder du dit køb, kan du, indenfor 30 dage efter modtagelsen, returnere varen til os. Ved returnering af en vare skal den være ubrugt og i original emballage. Vi beder dig om at vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen, samt udfylde vores retur-/ombytningsskema, som du finder her: http://www.narremissen.dk/images/pdf/returskema.pdf

Vi refunderer ikke fragtudgifter i forbindelse med returnering.

- Jeg har modtaget en forkert vare. Hvad gør jeg?

Såfremt vi skulle være kommet til at sende en forkert vare, beder vi dig om at kontakte os pr. mail. Vi vil så fremsende den rigtige vare med det samme. Såfremt vi ønsker den forkerte vare retur, vil vi fremsende en frankeret returkuvert sammen med den rigtige vare.

- Min vare er defekt. Hvad gør jeg?

Har du været så uheldig at modtage en vare med fejl eller som er defekt, skal du kontakte vores kundeservice på info@narremissen.dk og beskrive fejlen samt oplyse ordrenummer. Så vil kundeservice vurdere, om varen skal retur til os, eller om du blot kan fremsende et billede pr. mail af fejlen og få tilsendt en ny vare u.b.

- Jeg har sendt min vare til ombytning. Hvornår modtager jeg den nye vare?

Du modtager din ombytning inden for max 7 dage (såfremt den ønskede vare er på lager). Du modtager en mail fra os, når din ombytning er sendt afsted til dig.

- Jeg har sendt min vare retur. Hvornår modtager jeg mine penge retur?

Vi behandler retur og ombytning 2 gange om ugen og der vil derfor typisk går 2-5 dage, før dine penge sætte retur på dit kort. Du modtager en mail fra os, når beløbet er tilbageført til dit kort. Bemærk!! Vi tager ikke imod kunder eller personlige ombytninger/returneringer på adressen.